★ Awesome Superwoman
Lembuuuuuu Kerepooooot!
0 superman's

Assalamualaikum. Hye guys. Tengok kat atas ni, aku printscrint dari blog member aku. Nur Najihah(lembu kerepot) HAHA. Macam ni cerita dia. Eeheeeem! *testing* 

Masa tu 20 March. Esoknya birthday minaci ni. Kitorang kelam gila sbb last minute nak fikir cano nak buat suprise. Aku and member yg lain perah-perah otak malam tu. Last-last dapat lah idea. Aku dgn Hazirah marah-marah dia sebab tuuuut*. Mula-mula dia ingatkan kitorang main-main. Lastly si Hazirah ni mengamuk gila babi.

Aku terkejut jugak lah sebab benda tu luar rancangan kitorang. Ahaha aku dah tahan gelak dgn tutup muka dg telekung. Lawak siot. Jiha nangis. Lawak! Pastu aku n zira blah. Dia lari masuk toilet. Yg Mia n Dayah*adik jiha nyorok kat dorm sebelah. Intai-intai. Bajet aku tak nampak. 

Syazlin pergi pujuk minah ni. Dia masuk toilet siap bawak cebok HAHA. Sambil menyelam minum air. Syazlin g panjat-panjat nak intai dia and suruh dia keluar. Then lama pastu dia keluar, aku and semua nyorok kat dorm dia tutup lampu. Dia masuk sambil nangis teresak-esak doo. Aku n zira gelak mcm orang gila pujuk dia balik.

Pastu kitorang melantak. Hahaha kesian kau lembu. First time aku tengok kau nangis mcm orang mati laki gitu. Kau jangan marah, tu semua idea adik kau. Hahaha anyway, semoga panjang umur kawan!

Nur Najihah Azahar (Lembu Kerepot)

|