★ Awesome Superwoman
I'm Here Without You Baby :'/
0 superman's

Assalamualaikum. Hye beruk, eh silap hye orang. Nak tahu tak? Budak atas ni dtg sekolah. Masa tu kan, aku ingat dia tak datang sbb janji nak dtg pagi. Sekali masa aku tengah basuh baju ada org panggil, dia kata Najwa panggil, siap pakai purdah lagi. Aku dgn pakai tuala nye berlari tukar baju tinggal kan je baju yg nak di basuh tu. Pergi sekolah cari minaci ni.

Aku nampak dia pakai jubah hitam dgn pudah. Dia sekolah tahfiz. Maju maju. Ya Allah, rindu gilaa! Aku nak je jerit masa jumpa dia. Tapi aku buat cool je. Kekeke, sembang sembang and sembang dia nak balik. Kejap betul. Geram je aku. Najwa ni jumpa kakak angkat dia semua. Then masa dia nak salam aku, mak dia suruh peluk aku. Dia peluk lah. Kuat sangat. aku tahan air mata. Seriously, kak Nabilah dah nangis masa nak balik kelas. Aku tahan je.

Bila kau pergi, semua masam. Aku just dapat nametag kau. Takpe, Member kau yg lagi rapat dgn kau mmg patut ambik semua barang kau. Sekurang-kurang nya dapat jugak jumpa kau. Janji ye budak. Dtg lagi. Lama sikit. Rindu gilaaaa kat kau. :********************

|